vakantiehuisje

Gezocht: verkeerde uitspraken van De Geschillencommissie

Wie een klacht heeft over een dienst of product van een aanbieder, bijvoorbeeld een reisorganisatie, en er met de aanbieder niet uitkomt, kan een klacht indienen bij De Geschillencommissie. Zij onderzoeken de klacht en doen een uitspraak. Nu blijkt in de praktijk dat er in het doen van die uitspraken iets misgaat. En dat hoort niet wat betreft MAX Ombudsman Jeanine Janssen. Zij roept dan ook op u te melden!

Verkeerde uitspraken

Jeanine Janssen: “Op het moment dat u tijdens Corona op reis was en terug moest, had u recht op prijsvermindering doordat u niet volledig gebruik had kunnen maken van de reis. De geschillencommissie doet hierover verkeerde en tegenstrijdige uitspraken.

Meld uw klacht

Daarom roepen wij op uw uitspraken op te sturen. We vragen ons af of het vaker mis gaat en op welke terreinen dit is.  Dus bent u met een klacht naar De Geschillencommissie gegaan en heeft u een foute uitspraak gekregen? Laat het ons dan weten. De geschillencommissie zelf gaat niet in op de gemaakte fout. Dat zegt iets over de kwaliteitsbewaking. De geschillencommissie is een alternatief voor de rechter en dit mag zeker niet gebeuren. Het ging hier namelijk om dwingend Europees recht waarbij ze de rechtsregels verkeerd toepassen.  En bent u van 7 tot 29 maart 2020 naar de Verenigde Staten geweest en heeft u bij De Geschillencommissie een klacht ingediend die u verloor, dan zijn we in het bijzonder op zoek naar u!

Meld uw klacht direct via onderstaand formulier:

Oproep: meld uw vakantieklacht

  • Door het invullen van dit formulier worden persoonsgegevens van u verzameld. Meer informatie over hoe wij met uw gegevens omgaan kunt u vinden in onze algemene voorwaarden en privacyverklaring.

 

Geef een reactie