Cookies op de website van omroep MAX. Geef je toestemming!
Wij plaatsen Functionele cookies, om deze website naar behoren te laten functioneren en Analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Voor cookies waarmee derden uw surfgedrag kunnen volgen, kunt u hieronder apart toestemming geven.
Meer uitleg
Waarom cookies?
Omroep MAX plaatst specifieke cookies om het gebruiksgemak voor bezoekers te vergroten. Ze helpen in functionaliteit en zijn bedoeld om inzicht te krijgen in de werking en effectiviteit van de websites.
Hiermee kunnen we de bezochte website zo gebruiksvriendelijke en interessant mogelijk maken voor de bezoeker. Hierbij worden geen gegevens verzameld die gebruikt kunnen worden om individuele gebruikers te volgen.
Functionele cookies
Cookies die er voor zorgen dat deze website naar behoren functioneert
De websites van Omroep MAX gebruiken cookies om er voor te zorgen dat onze websites naar behoren werken. Zo gebruiken wij cookies voor:
- het onthouden van informatie die je invult op de verschillende pagina’s, zodat je niet steeds al je gegevens opnieuw hoeft in te vullen
- het doorgeven van informatie van de ene pagina aan de volgende pagina, bijvoorbeeld als er een lange enquête wordt ingevuld of als je veel gegevens moet invullen bij een online bestelling
- het opslaan van voorkeuren, zoals de taal, locatie, het gewenste aantal te tonen zoekresultaten, etc.
- het opslaan van instellingen voor een optimale videoweergave, zoals de gewenste buffergrootte en de resolutiegegevens van je scherm
- het uitlezen van je browserinstellingen om onze website optimaal op je beeldscherm te kunnen weergeven
- het opsporen van misbruik van onze website en diensten, door bijvoorbeeld een aantal opeenvolgende mislukte inlogpogingen te registreren
- het gelijkmatig belasten van de website, waardoor de site bereikbaar blijft
- het aanbieden van de mogelijkheid om inloggegevens op te slaan, zodat je die niet elke keer opnieuw hoeft in te voeren
- het mogelijk maken om te reageren op onze websites
Webstatistieken
Cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten.
Om te bepalen welke onderdelen van de website het meest interessant zijn voor onze bezoekers, proberen wij continu te meten met behulp van de software van comScore Digital Analytix hoeveel bezoekers er op onze website komen en welke onderdelen van de website het meest bekeken worden. Hiervoor gebruiken wij cookies.
Het is onderdeel van de (wettelijke) taak van Omroep MAX als Publieke Omroep om te rapporteren over onze prestaties. Daarvoor is het nodig om webstatistieken bij te houden. Ook nemen wij deel aan het landelijke internetbereikonderzoek STIR. Hiervoor gebruiken wij cookies, zodat wij de browser kunnen herkennen en op die manier het aantal bezoekers aan onze websites kunnen meten.
Van de informatie die wij zo verzamelen worden statistieken gemaakt. Deze statistieken geven ons inzicht in hoe vaak onze webpagina's bezocht worden, waar bezoekers de meeste tijd doorbrengen, enzovoort. Hierdoor zijn wij in staat structuur, navigatie en inhoud van de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. De statistieken en overige rapportages kunnen wij niet herleiden tot personen.
Wij gebruiken cookies voor:
- het bijhouden van het aantal bezoekers op onze webpagina’s
- het bijhouden van de tijdsduur die elke bezoeker doorbrengt op onze webpagina’s
- het bepalen van de volgorde waarin een bezoeker de verschillende pagina’s van onze website bezoekt
- het beoordelen welke delen van onze site aanpassing behoeven
- het optimaliseren van de website
Voor gebruik van deze cookies is geen toestemming vereist en deze kunnen dan ook niet worden uitgeschakeld.
Sociale media
Sociale cookies verzamelen gegevens over de activiteiten van gebruikers. Dit maakt het onder andere mogelijk om fragmenten van sociale platforms te bekijken, inhoud van onze websites te delen met je vrienden, te reageren op berichten van andere gebruikers en de makers of actief mee te discussiëren op onze forums. Sommige sociale cookies die geplaatst worden, kunnen door sociale medianetwerken ingezet worden om jouw internetgedrag te gebruiken voor commerciële doeleinden. Hier heeft Omroep MAX geen invloed op.
Voor meer informatie over de manier waarop deze derden omgaan met jouw persoonsgegevens, verwijzen wij je door naar het privacy beleid van deze derden. De meest voorkomende zijn:
Cookie-instellingen aanpassen en meer informatie
De cookie-instellingen voor deze website zijn te allen tijde naar je persoonlijke voorkeur te wijzigen. De pagina waarop je deze instellingen kunt wijzigen is te bereiken via deze link Cookie instellingen. Hier is ook gedetailleerde informatie vinden over welke cookies we specifiek plaatsen.
Van onschatbare waarde. Een geweldig programma, kijk er heel erg graag naar. En ook alle vier , zijn geweldige mensen
Ik vind dit een erg boeiend programma vol verrassingen,ook de presentatie door Dionne Sax
erg fijn om naar te kijken,zelf had ik van 1997 tot 2004 een Meubelservice bedrijf waar ik veel
antieke Kabinetkasten entc en andere mooie objecten heb gestoffeerd en gerestaureerd,maar vanwege gezondheidsreden moest ik helaas mijn kleine bedrijf beëindigen!
Een harde werker met visie die (de ontwikkeling van) deze handel al vroeg naar waarde wist te schatten. Ik weet nog dat hij vele jaren geleden startte in een rijtjeshuis in Beuningen, waar ik toen e.e.a. van hem kocht. Daarna vertrok hij naar het prachtige herenhuis in Bemmel, dat hij opknapte en met de loods erbij uitbreidde tot de huidige bedrijfsomvang. Hopelijk heeft hij een opvolger, want de gemiddelde handel is enorm in waarde gedaald. Waar vroeger een antiek tinnen bord 3 a 400 gulden kostte, koop je het nu voor enkele tientjes, en dat geldt voor vrijwel alles, er is geen vraag meer naar, en Marktplaats biedt ook veel goedkoop aan. Waar nog wel muziek in zit is het hoogste segment in die sector, aangeboden door de leden van de VHOK. Maar het leven bestaat uit golfbewegingen, en als je maar lang genoeg wacht komen Ikea en Gamma ook de strot uit, en komt Arnold er weer in, incl. whisky.
Beste Arnold Wegh,
Als naamgenoot kijk ik met meer dan gewone interesse naar jouw optreden.
Geweldig ook wat je, samen met je broer, zo allemaal zakelijk voor elkaar gekregen hebt!
Maar zou je die alcohol reclame niet beter Wegh kunnen laten?
Praat eens met een MDL specialist, een neuroloog, een een kinderarts, een oncoloog, een schoolleiding, met de AA over de catastrofale gevolgen van alcoholgebruik, gepropageerd via de media. Daar is niets leuks of verrassends bij.
Alcohol heeft geen enkele rationele of leuke of verrassende functie in jouw presentatie.
Integendeel, het lijkt op een vals trucje om een tegenspeler uiteindelijk toch te vloeren!
Met vriendelijke groet,
Arnold