Krijg ik mijn te veel betaalde geld terug?
Publicatiedatum: 19 maart 2016
“Door allerlei misverstanden heb ik 3 jaar een abonnement voor Digitenne betaald aan KPN, terwijl ik al digitale tv had. Daardoor heb ik 192 euro te veel betaald. Dat geld wil ik graag terug, maar ik krijg geen reactie van KPN. Heb ik geen recht op teruggave?” P. Zevenbergen
Dat vind ik eigenlijk wel. Toen u overging op digitaal had de verkoper u duidelijk moeten maken dat uw abonnement op Digitenne hoogstwaarschijnlijk niet meer nodig was. Tenslotte kun je een tweede toestel in huis op hetzelfde digitale abonnement aansluiten. Nou weet ik dat KPN de laatste tijd zijn klantenservice heel erg verbeterd heeft. De mensen van de callcenters zijn vriendelijk en hulpvaardig. Maar in dit geval is uw schriftelijke klacht toch in een soort zwart gat terechtgekomen. Bij KPN vinden ze dat heel vervelend. Ze vinden dat ze een fout gemaakt hebben met het dubbele abonnement en maken dat graag goed. U krijgt uw te veel betaalde abonnementsgeld gewoon terug.
Bron: MAX Magazine – Editie nr. 12 2016