Cookies op de website van omroep MAX. Geef je toestemming!
Wij plaatsen Functionele cookies, om deze website naar behoren te laten functioneren en Analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Voor cookies waarmee derden uw surfgedrag kunnen volgen, kunt u hieronder apart toestemming geven.
Meer uitleg
Waarom cookies?
Omroep MAX plaatst specifieke cookies om het gebruiksgemak voor bezoekers te vergroten. Ze helpen in functionaliteit en zijn bedoeld om inzicht te krijgen in de werking en effectiviteit van de websites.
Hiermee kunnen we de bezochte website zo gebruiksvriendelijke en interessant mogelijk maken voor de bezoeker. Hierbij worden geen gegevens verzameld die gebruikt kunnen worden om individuele gebruikers te volgen.
Functionele cookies
Cookies die er voor zorgen dat deze website naar behoren functioneert
De websites van Omroep MAX gebruiken cookies om er voor te zorgen dat onze websites naar behoren werken. Zo gebruiken wij cookies voor:
- het onthouden van informatie die je invult op de verschillende pagina’s, zodat je niet steeds al je gegevens opnieuw hoeft in te vullen
- het doorgeven van informatie van de ene pagina aan de volgende pagina, bijvoorbeeld als er een lange enquête wordt ingevuld of als je veel gegevens moet invullen bij een online bestelling
- het opslaan van voorkeuren, zoals de taal, locatie, het gewenste aantal te tonen zoekresultaten, etc.
- het opslaan van instellingen voor een optimale videoweergave, zoals de gewenste buffergrootte en de resolutiegegevens van je scherm
- het uitlezen van je browserinstellingen om onze website optimaal op je beeldscherm te kunnen weergeven
- het opsporen van misbruik van onze website en diensten, door bijvoorbeeld een aantal opeenvolgende mislukte inlogpogingen te registreren
- het gelijkmatig belasten van de website, waardoor de site bereikbaar blijft
- het aanbieden van de mogelijkheid om inloggegevens op te slaan, zodat je die niet elke keer opnieuw hoeft in te voeren
- het mogelijk maken om te reageren op onze websites
Webstatistieken
Cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten.
Om te bepalen welke onderdelen van de website het meest interessant zijn voor onze bezoekers, proberen wij continu te meten met behulp van de software van comScore Digital Analytix hoeveel bezoekers er op onze website komen en welke onderdelen van de website het meest bekeken worden. Hiervoor gebruiken wij cookies.
Het is onderdeel van de (wettelijke) taak van Omroep MAX als Publieke Omroep om te rapporteren over onze prestaties. Daarvoor is het nodig om webstatistieken bij te houden. Ook nemen wij deel aan het landelijke internetbereikonderzoek STIR. Hiervoor gebruiken wij cookies, zodat wij de browser kunnen herkennen en op die manier het aantal bezoekers aan onze websites kunnen meten.
Van de informatie die wij zo verzamelen worden statistieken gemaakt. Deze statistieken geven ons inzicht in hoe vaak onze webpagina's bezocht worden, waar bezoekers de meeste tijd doorbrengen, enzovoort. Hierdoor zijn wij in staat structuur, navigatie en inhoud van de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. De statistieken en overige rapportages kunnen wij niet herleiden tot personen.
Wij gebruiken cookies voor:
- het bijhouden van het aantal bezoekers op onze webpagina’s
- het bijhouden van de tijdsduur die elke bezoeker doorbrengt op onze webpagina’s
- het bepalen van de volgorde waarin een bezoeker de verschillende pagina’s van onze website bezoekt
- het beoordelen welke delen van onze site aanpassing behoeven
- het optimaliseren van de website
Voor gebruik van deze cookies is geen toestemming vereist en deze kunnen dan ook niet worden uitgeschakeld.
Sociale media
Sociale cookies verzamelen gegevens over de activiteiten van gebruikers. Dit maakt het onder andere mogelijk om fragmenten van sociale platforms te bekijken, inhoud van onze websites te delen met je vrienden, te reageren op berichten van andere gebruikers en de makers of actief mee te discussiëren op onze forums. Sommige sociale cookies die geplaatst worden, kunnen door sociale medianetwerken ingezet worden om jouw internetgedrag te gebruiken voor commerciële doeleinden. Hier heeft Omroep MAX geen invloed op.
Voor meer informatie over de manier waarop deze derden omgaan met jouw persoonsgegevens, verwijzen wij je door naar het privacy beleid van deze derden. De meest voorkomende zijn:
Cookie-instellingen aanpassen en meer informatie
De cookie-instellingen voor deze website zijn te allen tijde naar je persoonlijke voorkeur te wijzigen. De pagina waarop je deze instellingen kunt wijzigen is te bereiken via deze link Cookie instellingen. Hier is ook gedetailleerde informatie vinden over welke cookies we specifiek plaatsen.
Een beetje popi jopi verwoord … De meeste 50 plussers zijn al 10 jaar actief op datingsites en proberen al voor de vijfde keer of tiende keer een volgende partner. Partners die heel hun karakter en omstandigheden bij elkaar gelogen hebben. De meeste datingsites zijn fake net zoals de meeste ingeschreven kandidaten en is het alleen om winst te doen. De eenzaamheid van het gepeupel is een miljoenhandel geworden en 90 % van wat rond die sites gebeurd is nep. De meeste 50 plussers, kunnen heel moeilijk wennen aan een nieuwe partner omdat een mens steeds kieskeuriger wordt en de meest 50 plussers hebben onhebbelijkheden waar een nieuwe partner heel moeilijk aan kan wennen. Daarbij komt nog dat de meeste mensen, beter willen worden van een relatie en het begrip, geven en investeren, komt niet in hen op. Het lijkt allemaal zo eenvoudig, inschrijven op een site, fotootje erbij (van 5-jaar geleden) even jezelf positief presenteren en afwachten maar wie daarop reageert. Zelf actief zoeken, op een site, is ook heel leuk. De dames, die reageren willen alleen maar een stedentrip en de heren willen komen eten en blijven slapen. Blijft het contact, toch iets langer stand te houden, dan komt de shit op tafel: de partners zijn werkloos, hebben schulden en psychische problemen. … Ik ken situaties van mannen die al jaren reageren op advertenties om een weekendje verwend te worden (is goedkoper als een bordeel) en vrouwen die een sponsor zoeken voor een schijnleven dat ze al jaren leiden. Samengevat 90% van alles wat daar gebeurd is shit. Er kan wekelijks een uitzending “opgelicht” gemaakt worden, over de leugens en bedrog, wat plaats vindt op datingsites. … Een goed advies: leer iemand kennen binnen de familie of kennissenkring en probeer her anders in de supermarkt. Dat is goedkoper en effectiever. …
Waarom kan ik niet inloggen. Net account aangemaakt.
Beste Sjaak12, waar wilt u precies inloggen? Om een reactie achter te kunnen laten moet u zijn ingelogd, dus op MAX Vandaag werkt inloggen zo te zien.