Cover boek Geen cent te veel, hoor van Peter de Jonge

Win boek Geen cent te veel, hoor van Peter de Jonge

Een van de meest bekende reclame kreten van vroeger is ‘Geen cent te veel hoor!’ Het margarinemerk, waar de slogan bij hoort, bestaat 130 jaar. Peter de Jonge spoorde alle meisjes uit de tv-spotjes op en schreef er het boek Geen cent te veel, hoor over.

Het idee voor het boek ontstaat bij de voormalig hoofdredacteur voor het AD in Zeeland, Peter de Jonge, door zijn nieuwsgierigheid naar de historie van het margarinemerk. Hoe kwamen ze op de naam, de slogan en hoe gaat het nu met hen? Hij wist alle dames die mee hebben gedaan aan de reclamespot te vinden en heeft hen geïnterviewd.

Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op het boek Geen cent te veel, hoor van Peter de Jonge!

(De prijsvraag loopt tot 8 november 2024)

Win boek Peter de Jonge

  • Door het invullen van dit formulier worden persoonsgegevens van u verzameld. Meer informatie over hoe wij met uw gegevens omgaan kunt u vinden in onze algemene voorwaarden en privacyverklaring.