Als MAX Ombudsman zich ermee bemoeit, kan het ineens wél!
Mevrouw Koning belde naar ons spreekuur. Ze heeft een oogafwijking waardoor ze geen contactlenzen kan verdragen. Daarnaast is de afwijking…
MeerConflict met de verhuurder van uw huis?
Geregeld ontvangt MAX Ombudsman klachten van huurders die problemen hebben over de servicekosten of het onderhoud van hun huurwoning en…
MeerProject Landjepik
Mevrouw Sülzle krijgt een gepeperde rekening van de gemeente, omdat zij 25 jaar geleden mét vergunning een schuurtje heeft geplaatst…
MeerZet niet zomaar een digitale handtekening
Algemeen bekend is dat u op internet erg voorzichtig moet zijn met het prijsgeven van bijvoorbeeld uw creditcardgegevens. Voor u…
MeerControleer altijd uw meterstanden, ook als u een ‘slimme meter’ heeft
Eén keer per jaar ontvangt u de jaarafrekening voor het energiegebruik van het afgelopen jaar. Regelmatig komt het voor dat…
MeerLaat u niet in de kou zetten
Je moet er in de winter toch niet aan denken om in de kou te zitten. Toch gebeurt dit meer…
MeerKetel huren? Niet doen!
In 2007 kocht Wendy een huis om in samen te wonen met haar toenmalige partner. Dit jaar zijn ze gescheiden….
MeerIn shock door telefoonrekening
U koopt een mobiele telefoon met een abonnement voor een aantal belminuten en een aantal sms’jes. U kiest géén databundel,…
MeerLetselschade? Laat u niet onder druk zetten!
“Een paar maanden geleden ben ik in mijn auto voor het stoplicht van achteren aangereden. Sindsdien heb ik last van…
MeerOok bedenktijd bij nieuw telefoonabonnement
Mevrouw Van Daalen wilde een nieuw telefoonabonnement afsluiten en zag op internet een scherpe aanbieding bij gsmweb.nl. Helaas bleek deze…
Meer