Laat u niet in de kou zetten
Je moet er in de winter toch niet aan denken om in de kou te zitten. Toch gebeurt dit meer…
MeerKetel huren? Niet doen!
In 2007 kocht Wendy een huis om in samen te wonen met haar toenmalige partner. Dit jaar zijn ze gescheiden….
MeerIn shock door telefoonrekening
U koopt een mobiele telefoon met een abonnement voor een aantal belminuten en een aantal sms’jes. U kiest géén databundel,…
MeerLetselschade? Laat u niet onder druk zetten!
“Een paar maanden geleden ben ik in mijn auto voor het stoplicht van achteren aangereden. Sindsdien heb ik last van…
MeerOok bedenktijd bij nieuw telefoonabonnement
Mevrouw Van Daalen wilde een nieuw telefoonabonnement afsluiten en zag op internet een scherpe aanbieding bij gsmweb.nl. Helaas bleek deze…
MeerMoet de overheid alsnog terugbetalen?
Veel mensen die de afgelopen jaren een klein pensioen hebben laten afkopen, hebben daar enorme spijt van gekregen. De eenmalige…
MeerVeranderingen in de zorg vanaf 2015
Per 2015 zullen er ingrijpende wijzigingen in de zorg worden doorgevoerd. MAX Ombudsman zet de belangrijkste wijzigingen voor u op…
MeerNa jaren nog afrekening van de servicekosten
Mevrouw Noordzij kreeg onlangs de servicekostenafrekeningen over de jaren 2011 en 2012 gepresenteerd van haar verhuurder Woonstad Rotterdam. Volgens Woonstad…
MeerServicekosten: betaal niet te veel!
Op maandag 6 mei 2013 besteedden we in Tijd voor MAX aandacht aan huurders die ten onrechte servicekosten betalen voor…
MeerZijn die incassokosten wel terecht?
Als consument kunt u te maken krijgen met incassokosten als u uw rekening niet of niet op tijd betaalt. Hoe…
Meer