25.000e telefoontje voor telefonisch spreekuur MAX Ombudsman
Een heuglijke dag voor MAX Ombudsman! Vandaag, 20 november 2018, is het 25.000e telefoontje opgenomen tijdens het telefonisch spreekuur. Wij…
MeerToeslag? Vermogen telt mee!
Naar aanleiding van onze column Laat uw toeslagen niet liggen! in het MAX ledenblad dat was bijgesloten in MAX Magazine…
MeerLaat uw toeslagen niet liggen!
In onze dagelijkse praktijk komen we regelmatig 55-plussers tegen die geen gebruikmaken van de toeslagen waar ze recht op hebben….
MeerRelatiebemiddeling: wat zijn uw ervaringen?
Vijftien jaar na het overlijden van haar man durfde mevrouw De Jong uit Eindhoven eindelijk de stap te zetten om…
MeerWissel uw Air Miles op tijd in!
Per 1 november vervallen alle Air Miles die u 5 jaar geleden of daarvoor nog heeft gekregen. Het is dus…
MeerOnmogelijk hoge jaarnota klopt toch
Begin juni belde mevrouw Griekspoor vol emotie naar ons spreekuur. Ze had de jaarnota van haar energieleverancier ontvangen en moest…
MeerGevolgschade: haalbaar of niet?
U staat op het vliegveld en krijgt te horen dat uw vlucht minstens 8 uur vertraging heeft. Uiteindelijk wordt dat…
MeerSociale huur of vrije sector?
Regelmatig ontvangen wij in ons spreekuur vragen over de voor- en nadelen van een sociale huurwoning tegenover een vrije sectorwoning….
MeerTelefoon en internet in het buitenland
Sinds 15 juni 2017 kunt u zonder extra kosten bellen, sms’en en mobiel internetten binnen de EU. Voor het gebruikmaken…
MeerDoorbetalen na afloop van telefooncontract?
Mevrouw Van de Velden zit al jaren naar tevredenheid bij haar telecomprovider. Dit verandert echter met de verlenging van haar…
Meer