Verwarring om ‘o’ of ‘0’ in het paspoort
De ouders van de heer Selten hadden een heerlijke vakantie naar Amerika in het vooruitzicht. Zonder problemen kwamen ze door…
MeerGeen fratsen, ticketprijs moet duidelijk zijn
U herkent het vast wel; bij het online bestellen van concert-, theater en festivaltickets komen er tijdens het boekingsproces nog…
MeerAutoriteit blijkt tandeloze tijger
In 2016 besteedden we in Groeten van MAX aandacht aan de verkooppraktijken tijdens verkoopreisjes door organisaties als 1 2 Butterfly….
MeerBioscoopbon verzilveren met hobbels
Mevrouw De Jong bleek nog een bioscoopbon te hebben van BioscoopCadeau. Hij was in een la beland en ze vond…
MeerWel een erg duur informatienummer!
Mevrouw Vermeulen wilde de KPN bellen en googelde het nummer. Servicenummer 0900-1808 kwam als eerste tevoorschijn. Die konden haar doorverbinden…
MeerUw mobiele telefoongebruik binnen de EU
Wat u moet weten over uw mobiele telefoongebruik in 5 vragen aan MAX Ombudsman Jeanine Janssen. Wat is er veranderd?…
MeerHoe houden we de zorgkosten laag?
In korte tijd kreeg de MAX Ombudsman 4 meldingen van mensen die naar een nieuwe tandarts zijn gegaan, waarna ze een…
MeerEen aanbieding te mooi om waar te zijn
Reisaanbieders adverteren met mooie reizen voor aantrekkelijke prijzen. Soms hangt er een prijskaartje aan dat te mooi is om waar…
MeerSlimme meter: accepteren of niet?
Regelmatig ontvangen wij telefoontjes van mensen die van hun netbeheerder een brief hebben ontvangen dat hun oude energiemeter vervangen moet…
MeerLoopfiets niet mee op reis
Meneer en mevrouw Drost reizen al jaren naar volle tevredenheid met Effeweg. Mevrouw Drost raakt echter slechter ter been en…
Meer