MAX vakantieman: MAX Ombudsman start proefproces tegen Schiphol
Honderden mensen hebben de afgelopen tijd hun vlucht gemist vanwege de drukte op Schiphol. Ze zijn vaak niet alleen hun ticketkosten kwijt, maar lijden extra financiële schade omdat ze het geld van de gehuurde accommodatie of auto niet terugkrijgen. Ook reizigers met een pakketreis kunnen slachtoffer zijn als ze niet op tijd door de douane waren en daardoor hun vakantie in het water zagen vallen. MAX Ombudsman start daarom een proefproces tegen Schiphol zo laat Jeanine Janssen weten in MAX vakantieman.
Geef een reactie
U moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Beste Max vakantieman,
Kunt u al aangeven wanneer het proefproces wordt gevoerd.
Wij hebben ook de vlucht gemist door de drukte op Schiphol. Dat was op 30 mei j.l..
Ik heb via de mail Schiphol aansprakelijk gesteld voor de kosten van de vliegtickets en de treinreis. Schiphol zou binnen 30 dagen reageren, maar dat hebben zij niet gedaan. Ik heb nu een tweede mail gestuurd dat zij binnen twee weken moeten reageren dan wel de schade te vergoeden. Tevens heb ik aangegeven dat ik daarna bij geen reactie Schiphol zal dagvaarden bij de bevoegde rechter.
Wellicht kunnen we hiermee samen optrekken. Ik hoor graag uw reactie hierop.
Met vriendelijke groet
Markus Posthuma
Beste Markusp, bedankt voor uw reactie. Op deze pagina vindt u meer informatie over het proefproces en een manier om met MAX Vakantieman in contact te komen: https://www.maxvandaag.nl/sessies/paginas/oproep/gedupeerd-door-de-problemen-op-schiphol-meld-het-ons/